Amb la colaboració de TMB

Amb la colaboració de TMB

miércoles, 1 de mayo de 2013

Tributo a los Beatles - Xavi Turnez

Xavi canta los Beatles

Els Beatles són els responsables que la música hagi estat sempre tant important per mi: per expressar-me, per refugiar-me, per divertir-me, per entendre la vida...

   Vaig escoltar els Beatles per primer cop quan començava a ser un adolescent, i al llarg d'uns anys vaig entregar-me totalment a conèixer la seva música i la seva vida. Vaig traduir lletres amb amics, vaig cantar les seves cançons a les nenes que m'agradaven, i vaig deixar enrere el futbol i la meva infantesa viatjant per les seves melodies i els seus ritmes. Després, com a tanta altra gent, m'han acompanyat al llarg de tota la vida. Ara, vull compartir totes aquestes emocions amb vosaltres a través de les seves magnífiques cançons.